zaterdag 17 december 2011

We wish you a merry Christmas ...

De voorbije twee weken noeste arbeid, voor de thesis en voor de taak voor het vak Advanced Cosmology. Daarnaast Deense test gedaan (ja, alweer). Na vorige week de uitgestelde test voor module 1 te slagen, was het deze week al tijd om module 2 af te ronden met een examen.

En dat was nog eens een echt examen. Maandag schriftelijk, met een luisterdeel, leesoefeningen en een schrijfopgave. Twee uur lang mochten we werken. Mijn laatste schriftelijke examen was al een tijdje geleden. Woensdag volgde dan het mondelinge deel, waar ik mocht vertellen over een van de drie boeken die ik heb gelezen. Vandaag kwam per post het nieuws: geslaagd over de ganse lijn! Driewerf hoera.


Tussen het werken door maken we tijd voor een aantal kerstfeestjes. Met de vrienden, in het Studenterhus, met de kotgenoten. Hier en daar is het al eens afscheid nemen. Hoewel de meeste van mijn goede vrienden nog terug komen voor examens in januari, is dat niet voor iedereen het geval. Zeker van de kotgenoten zal ik de meeste niet meer terug zien nadat ik maandag naar België vertrek. Het is al een voorbereiding op eind januari, wanneer voor vele goede nieuwe vrienden het echte afscheid wacht.





Ook een vermelding van het verjaardagsfeestje van de Turk Koray mag niet ontbreken! Gezellige sfeer daar in de residentie op Skjoldhoj! Gezellig in de zetel een glas wijn drinken, zelfgemaakte pizza's eten, een echte Turkse waterpijp en een fijne mix tussen oude bekenden en nieuwe gezichten. Genieten.

Vanavond is het nog eens een keer werken als teamleader in het Studenterhus, op een evenement met hopelijk ongeveer 1000 gasten! Morgen kan ik mijn zak inpakken en maandag naar België reizen. Aarhus, het waren fantastische maanden. Acht januari kom ik met heel veel plezier terug. Maar nu, na meer dan vier maanden Denemarken, is het enorm uitkijken naar thuis komen! Ouders, pintjes, Kerstmis, vrienden, Winabar, frietjes, Wina Kerstfeestje... tot gauw!

Tot slot nog een goede raad. Zet je radio dezer dag eens aan en luister naar Music for Life op Studio Brussel. Radio die je onmiddellijk goed doet voelen! En vergeet niet om ook wat euro's te doneren!


Groetjes, kusjes en liefde,
Vinnie













0 reacties:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.