zondag 9 oktober 2011

You know how the time flies

Wist je dat...


  • ... we hier een periode van ongelooflijk prachtig zomerweer hebben gehad en dat dat geheel onverwacht en tevens ongelooflijk aangenaam was?

  • ... we ondertussen wel afscheid genomen hebben van diezelfde zon en dit waarschijnlijk tot ergens in maart?

  • ... ik na een nachtelijk bezoek aan het universiteitspark (met Guillaume, Katrin, Lucie en een drankje) in het Studenterhus eindigde en een van de vrienden van de vrienden met wie ik aan tafel zat, mijn professor Advanced Cosmology (tweede kwartaal) bleek te zijn?

  • ... in datzelfde park een dronken voorbijganger in het licht van onze zaklamp zijn broek afstak met de woorden "if this is a staring contest, I'm going to win!"?

  • ... ik eindelijk een Deens CPR-nummer heb ontvangen, waardoor ik nu gratis ziek kan worden?

  • ... ik dankzij datzelfde nummer eindelijk een Deense bankrekening heb kunnen openen?

  • ... alle internationale studenten in het gemeentehuis werden ontvangen voor een welkomstreceptie met onvergetelijke chocoladecake? (doet Louis dit ook in Leuven?

  • ... ik 'carefully chosen' ben om deel te nemen aan het Danish Youth Ambassador Corps?

  • ... ik mijn reisverslag van Namibië heb uitgetypt, waardoor het hier zal verschijnen zodra ik er ook de allertoepasselijkste foto's heb bij gevonden?

  • ... ons huis eindelijk volledig is, nu de leegstaande kamer opgevuld is door een even sympathieke als dikke Braziliaan?

  • ... ik via het Studenterhus nu een taal-buddy heb, namelijk een Deen die in Nederland heeft gewoond en in ruil voor mijn vlekkeloze Nederlands aan mij de Deense taal zal aanleren?

  • ... vriendjes of vriendinnetjes die mij (dit semester) nog willen opzoeken en nog geen moment met mij hebben afgesproken, hun intenties stilaan eens aan mij zullen moeten bekend maken?

  • ... men in Denemarken vier blokken heeft, waardoor ik komende donderdag en de daaropvolgende maandag examens afleg?

  • ... ik na de examens een week naar het noorden van Noorwegen zal trekken, in de hoop het Noorderlicht te mogen ontwaren, te midden van de natuur die er naar verluidt nog mooier is dan de Deense vrouwen?



Groetjes, kusjes en liefde,
Vinnie

0 reacties:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.